18.01.2019.
Test szóstoklasisty
W dniu 1 kwietnia uczniowie klas szóstych przystąpili do ogólnopolskiego testu kompetencji. Zgodnie z procedurami czas trwania sprawdzianu to 60 lub 90 minut. 

Uczucia uczniów dotyczące trudności testu były mieszane. Niektórzy uważali, że zadania z matematyki były trochę skomplikowane, inni, że wystarczyło się skupić i pomyśleć. Trzeba było umiejętnie posługiwać się obliczeniami dotyczącymi pieniędzy, narysować siatkę graniastosłupa, a także zamieniać jednostki czasu i drogi. Część humanistyczna opierała się na tekście o pierwszym połączeniu telefonicznym. Tematem prac pisemnych było zaproszenie oraz opowiadanie nawiązujące do powiedzenia : "co dwie głowy to nie jedna". Kto więc wcześniej pracował sumiennie, 1 kwietnia nie miał większych problemów. 

Teraz wszyscy (zarówno uczniowie jak i nauczyciele) musimy uzbroić się w cierpliwość, ponieważ wyniki poznamy dopiero w drugiej połowie czerwca.

Uczucia uczniów dotyczące trudności testu były mieszane. Niektórzy uważali, że zadania z matematyki były trochę skomplikowane, inni, że wystarczyło się skupić i pomyśleć. Trzeba było umiejętnie posługiwać się obliczeniami dotyczącymi pieniędzy, narysować siatkę graniastosłupa, a także zamieniać jednostki czasu i drogi. Część humanistyczna opierała się na tekście o pierwszym połączeniu telefonicznym. Tematem prac pisemnych było zaproszenie oraz opowiadanie nawiązujące do powiedzenia : "co dwie głowy to nie jedna". Kto więc wcześniej pracował sumiennie, 1 kwietnia nie miał większych problemów. 

Teraz wszyscy (zarówno uczniowie jak i nauczyciele) musimy uzbroić się w cierpliwość, ponieważ wyniki poznamy dopiero w drugiej połowie czerwca.

 


Reklama:klimatyzacja